El Acordeón del Diablo
This is the story of Pacho Rada, one of the grand old men of Caribbean music. A singer-composer, Rada first held an accordion in his hands at the age of four and has never been without one since. He has spent this entire life travelling from village to village and from fete to fete in his native Colombia, playing and singing for small change. Today at the age of 93 he lives in a hut covered by a corrugated tin roof on the outskirts of the Colombian town of Santa Marta. His songs continue to dominate the hit parade.