Der kleine Vogel und die Raupe
It is summer. High up in its tree, the little bird looks after the green leaflets on the maple tree in front of its door. It does not take long before a hungry caterpillar begins feasting on the tender leaves. The little bird manages to entice the gorger away – and thus begins an adventurous journey.