Cavales
Oscar, 18 years old, is passionate about horse racing. At night, he dreams of winning horses and bets on them every day with success at the popular bar in his neighbourhood. When one evening he sees a former lover of his mother's, everything falls apart. The return of this man in his life causes Oscar a real emotional shock that brings back dark memories and tragically affects his premonitions.