Bottled Life
Can you imagine someone turning ordinary water into a billion dollar business? The secret key to the blue gold lies in the hand of Swiss transnational nutrition company Nestlé. Nestlé generates 10 billion Swiss francs a year with bottled water. A Zurich-based journalist starts investigating into his country’s most powerful corporation. He wants to find out what is behind Nestlé's fastest growing line of business. His journey leads him from Switzerland to the USA and Pakistan. He gets involved in a harsh fight between citizens trying to protect their local sources and an international giant.