Bitte um Aufmerksamkeit
Philipp,13, and Maxi, 7, have been diagnosed with the so-called attention deficit hyperactive disorder, ADHD. While Philipp has already mostly learnt to cope with and adapt to our society, Maxi is constantly juggling with being exuberantly charming and having far too many ideas. A window onto at a disorder that seems to have no beginning and no end.