Best Buddies
Milo and Luc are the best of friends. When Milo notices that Luc is interested in his sister Flo, however, he fears their own friendship is at stake. Nevertheless, Luc gets involved with Flo and discovers an overwhelmingly new side in himself. Their friendship undergoes a few changes and scrapes, but holds all the more.