Bashkim
In 1992, after growing up in Kosova, Bashkim has to leave with his mother to join his father who works as an immigrant labourer in Switzerland. Bashkim finds school in the new country a problem, and before long he is deeper and deeper in trouble with the law. His only outlet seems to be boxing. What makes this young man tick? Why is violence now his only means of expression?