Bacha Posh
Calais, refugee camp. Nadim, an Afghan boy, lives in the camp with his family and helps his father at the shop held in the center of the jungle. But Nadim has a secret: he is a bacha posh – a girl raised as a boy in Afghan culture. Nadim dreams to flee and fight for her freedom.