Alfonso
Alfonso is a stage hypnotist, gruff and shrewd. He will once again show off his skills at a local talent show. The winner will get the heart of the lower middle class, as well as a generous prize money. When the show routine gets out of control, the only safe way out seems to be a stylish retreat.