60 Ways to Die or Fly
The film sketches out 60 ways to die or fly – and sometimes trying the latter means risking the former. Drawn with sand, fleeting images take the shape of brief narratives. Protagonists and episodes change from one scene to the next. The viewer is confronted with a flood of events, accompanied by the sound of an electric guitar.