1291 – The Tell-Saga, but Different
With their desire to live a self-determined life, the lovers Hedwig Fürst and Wiliam Tell are not only a threat to the tyranny of the Habsburgs, but also to the powerful clans in their homeland. Their will to fight for freedom first makes them outcasts and later the hope of an entire nation.