Zum Beispiel Suberg
Situated halfway between Bern and Biel in the foggy Lyssbach valley, Suberg has gone from a sleepy farming village to a dormitory village over the decades. The filmmaker was born in Suberg and has lived there all his life, successfully ignoring the village and its inhabitants for 32 years. When he was in primary school, his friends were from Suberg. Nowadays they live in Zurich or Berlin and the evenings in the countryside are becoming lonelier. As a result, he now wants to become part of the village community. But how do you get to know the inhabitants of a village that has closed all of its meeting places?