Zufallbringen
Following the death of their parents, Frank and his younger sister Anna return from the USA to their former homeland, a small city in Switzerland. Unfortunately, the restrictive social conditions in St Gallen set the stage for a series of disastrous events that leads the two siblings and a number of other people to a pivotal point in their lives. The story addresses the mysterious nature of coincidences and deals intensively with issues facing modern-day youth, such as aimlessness, love, alcohol and drug consumption.