Zoé & Julie - Hidden Marks
Zoé, 17, instigated by her best friend Julie, accuses her innocent father of sexual abuse. What starts out as a result of pubescent confusion and frustration, soon turns into a legal nightmare for all parties involved, during which dark secrets about Julie’s own and real abusive history come to light.