Zigipouse
Next to rubbish containers, a chefis looking for her recipe. A trash collector tries to read his newspaper in peace. A laundry worker throws her bread crumbs to the birds. Seven locations show people taking a cigarette break. Taking a breath and letting the worries go up in smoke before the menu is ordered, the waste paper is recycled and the birds fly away.