Zénith
Lucie, 14, was placed into a children’s home to avoid seeing her mother die. In this transitional stage she recognizes a familiar face. Yannis, 19, is a dreamy and clever apprentice gardener who takes care of the garden during the holidays. In him Lucie sees the possibility of something new. It is the end of childhood frozen in the light of summer. The story of a rebirth, the awakening of the first desires and high hopes.