YOUTH TOPIA
Wanja doesn’t give a damn about the trend of self-realization, until the algorithm also assigns her a perfectly fitting dream job. The newfound privileges and recognition at work feel good, but will they really make her happier than sniffing glue? She soon misses her wacky childhood friends, and begins to understand that the teenagers have something the adults have lost: community.