Yerevan for the Time Being
The film provides insights into the living situations and everyday activities of people living in the immediate vicinity of a major construction site in Yerevan, Armenia’s capital city. It reveals how the residents survive in this precarious situation, how they defend their living space and protect themselves against gentrification – or come to terms with it.