Wyrot
Melli wakes up distraught on Saturday morning. She remembers partying with her sister Steffi, her boyfriend and Steffi's colleague Remo. Melli and Remo spend the night together, but what begins as a romantic evening ends in a traumatic experience. Melli withdraws and tries to deal with her pain by making pottery. When Remo comes forward and ignores what he has done, she gives free rein to her anger.