Wo ist Max?
Three couples who are close friends, whose relationships are showing the signs of wear and tear, get together for a farewell party which has been organised by their friend Max. During the course of this boozy party, a number of dramatic revelations are made: Affairs between friends and a pregnancy despite the partner being infertile… But where is Max?