Wo ist Klara?
A group of people meets with the performance artist Micha Stuhlmann to develop a play that combines the characteristics of the actors with the signature of the artist. The stage template is based on the different skills, perceptions and divergent world views of the ensemble members, who all have a cognitive or mental impairment. The camera follows the creative process over a period of two years and accompanies the group on a journey into the unknown.