Wirtschaft ist Care
We all work, consume and want to live a good life. That is why we are all part of the economy. But more and more often some get a lot more appreciation and reward, while others go home empty handed. On top of that there is a large amount of unpaid work, but vital work, which goes unnoticed. Let’s go on a short journey and try to find out why that is.