Win Win
Two friends – Paul Girard, the “people’s mayor” of Delémont who has his sights set on a national career and Liu, a Chinese watchmaker living in the Jura – decide to organise the semi-finals of the Miss China competition in Switzerland. Paul is hoping this original, media-hyped project will help him acquire the image his party has been refusing him: that of future deputy. Liu, meanwhile, hopes to open the Chinese market to luxury watches. Instead of the heroes’ welcome they were anticipating in bringing the women to the touristic Meccas of Switzerland, the two partners are met with resistance from the political milieu and indifference from their sponsors.