Wild Women - Gentle Beasts
Animal tamers from various continents shine in the spotlight and struggle for their existence behind the scenes. Between toiling and smiling, the female circus artists disclose their passion for their “wild” animals and extraordinary profession: a daily life full of dedication and discipline in the midst of mortal danger.