What is Love?
No question is arguably more relevant than any other in times like these: What is love? In the touching road trip documentary, the film team interviews people from a wide range of backgrounds and cultures. Viewers are taken on this introspective journey that ultimately challenges their understanding of what it really means to love and to be loved.