Wer hat die Konfitüre geklaut?
Youtuber Patrick Frey lives with his mother at a traffic junction in Zurich. Suddenly, nothing is the same anymore when his account is blocked by an algorithm and the homemade strawberry jam is stolen from the cellar. Can Patrick lure the thief into a trap? What does Michael Jackson have to do with it? And where is the joke?