Wem gehört der Himmel
With an intersectional approach, the film links the questioning of the binary gender concept with questions about the connection of the cis-heteronorm with colonialism and capitalism. Interviews with activists from artistic and academic environments in Argentina and Switzerland are embedded in art activism through performances by the project “die grosse um_ordnung”, which places the body as a political instrument at the centre of their debate.