Weiterleben
A film about people who have fought for more freedom and justice – and have had to pay dearly for it. The two women and two men from Tibet, Congo, Chile, and Turkey now live in Switzerland. In their native countries they were badly tortured for their human rights efforts. Nevertheless, they have not lost their belief in a better world.