Weg nach Rio
A gangster is on the run one night after a botched attempt at a hold-up. His sidekicks expect to meet him at the airport in the morning. This film combines Clemens Klopfenstein’s graduate film “Nach Rio” with Lukas Tiberio Klopfenstein’s reinterpretation “Rio”. Shot in 1968 in Zurich and in 2008 in Umbria.