Walter Pfeiffer – Chasing Beauty
At an age when others might look for a quieter life, Walter Pfeiffer had burst onto the international scene as an artist and fashion photographer - which is a joy to see. Alongside those who accompanied Pfeiffer through this journey, we also hear from his former models. We discover what they gained from agreeing to be photographed. And as he only photographed the young, we catch glimpses of youth culture over four decades.