Wagen wir es?
Michèle’s boyfriend leaves her. She moves to a different village, where she opens a clothing shop and gets back on her feet. She meets Lena. Michèle cannot reciprocate Lena’s love at the moment, because she would like to have a family and children. Nevertheless, her feelings for Lena grow stronger. They venture the relationship – leading to a coming-out.