Von der Traufe in den Regen
A young boy lives in a cave. It appears that the mouth of the cave cannot be reached. The only thing that interrupts the monotony are the everyday objects that fall from “heaven”. Little by little, he examines the plethora of objects and finds a way out of his isolation.