Volo in ombra
“Army pilots, before becoming pilots, they simply have the dream of flying.” André Ruchat was one of them. His dream was broken on October 25th, 1960 on the runway of Meiringen’s airbase. He was 24 years old. He left behind a young wife, Flora, and his newborn baby Anna and a long trail of questions. Questions that have grown with Anna and have driven her, while writing a book, to a personal research of the complicated truth hidden between youth’s dreams, family secrets and state affairs.