Vintage Decisions
‘Vintage Decisions’ is an experimental film that became a poetic exploration of the mechanisms of attraction and desire. The material was shot 40 years ago when I met a man once a week and recorded these encounters. After the City of Geneva acquired various works for their 'Collection d'art contemporain' in 2021, I began to re edit this vintage footage by extracting a big amount of still images and merging them into new clips.