Vieux papillon
We are in the village of Pa Sak Ngam in the province of Chiang Mai, in Thailand. Lives cross in the tropical mugginess. For example, the life of Tabin, 82, whose encounters with daily life on the radio provide the rhythm of his days. The crossing lives of children playing with so little; or rather, with everything: nature, omnipresent, offers them all the games they need. Water, insects, hiding places … ephemeral childhood moments where every hidden recess of the jungle offers unexpected discoveries.