Vier Frauen und der Tod
A pathologist conducting autopsies, a hospice nurse accompanying the dying, a gravedigger lowering coffins into the ground, and a psychic speaking with the dead. Four women tell of their daily confrontation with death. The film provides insights into remarkable jobs. Moving, due to the candidness of the four protagonists.