Viehjud Levi
1935, in a valley of the Black Forest. The cattle dealer Levi comes to the valley to do business – just like last year, except that this time he has made up his mind to ask for the hand and heart of Lisbeth Horger, whose father is a farmer. But he finds that the valley has changed. Although it is not apparent to all, a new era is also about to dawn for the valley’s other residents. Lisbeth’s father no longer wants to sell his cattle to the Jew Levi. A once familiar world is suddenly hostile and alien. No one is prepared to stand up to defend Levi. Except for Lisbeth. But the time is not ripe for these star-crossed lovers.