Victoria
Surprise! It’s Victoria’s birthday. To celebrate, her brother is taking her to a paintball game. Victoria is lost in the middle of the uniforms, the orders and the guns. Her brother, the team’s captain, doesn’t take care of her. To find her place in the game and in life, Victoria can only rely on herself.