Venzagos Bruckner
“Venzagos Bruckner” documents an unconventional, maverick and visionary view of a classical composer, tells of hallowed things, provides insight into musical processes during rehearsals and is the portrait of an attentive, searching maestro – subtly and authentically captured by Laurent Jaquet.