Venusia
Lisa, an authoritarian owner of a luxurious brothel, has only one friend: Lena, an artless prostitute as unpredictable as lazy and her longest employee. The two women are filmed in the intimacy of the smoking room where their relationship will mix tenderness and cruelty.