Une ville sous la ville
On the CEVA worksite in Geneva, workers excavating a tunnel discover a network of ramifications running under the city. A journalist investigating the phenomenon becomes lost in the mysterious maze, finally emerging into a closed-down cinema - where a young woman leads her to the other side of the screen.