Une vie ordinaire
Nadia, 15 years old, has to take care of the education of her 11-year-old brother, of the house and her studies, her mother being in training at the other end of France. She is totally left to herself, so when one of her classmates provokes her, Nadia explodes; result, she is expelled from school. She will have to face her mother and make choices.