Une maison pas comme les autres
Lanaz’ film follows a group of enthusiasts as they restore a 16th century farmhouse in the Bernese Jura, Switzerland. They renovate the kitchen slash smoke room, the bread oven, living quarters, barn and surroundings of the “banneret Wisard” house in the Bernese Jura, built in 1535. A fascinating journey into Swiss history.