Une journée avec Scan et Scinti
On April 26, 2005, the day I had to undergo a scan and a bone scintigraph, I decided to take along a camcorder and film various moments of my day at home and at the clinic. Using this footage, I then inserted images and comments on the exams which I had taken from my medical file into the moments I had filmed at the clinic.