Un goût d'amertume
Patrick Meyer, a middle-aged man who has been very successful in life, has not met the woman of his dreams yet. One day, he decides to try online dating, and encounters Emma Marinelli, his first love, who is also looking for her soul mate. That’s when they go out for a drink in a romantic place. They continue their night in the bedroom, but don’t have quite the same thing in mind. Do Patrick and Emma really know each other after all these years ?