Über den Tannen - Barbara Gwerder
The film shows the artistic work of Barbara Gwerder in the imposing, rugged mountain world of Central Switzerland. We follow in the footsteps of the artist who is searching for pictures, her own emotions and fears. Up there, life is characterized by simplicity and deprivation. After dark lonely evenings in the barren hut, the artist paints large-format paintings at an altitude of 1800 metres.