Turisti
Blinkered, they race through a country in Eastern Europe. They are tight-lipped, rigid and arrogant in a car with Swiss license plates. Out of pure boredom they pick up some locals. They become more enthusiastic, however, when they can bring on board a beautiful young woman; a playmate, a lover, a bone of contention. Two men racing through the landscape, completely blind even to themselves.