Trudi Gerster
Trudi Gerster celebrated her 90th birthday on September 6, 2009. Barbara Zürcher and Angelo A. Lüdin accompanied her for more than one year, resulting in a film portrait of the great Swiss storyteller. In impressive scenes, the film shows a charismatic and headstrong personality who unwaveringly dedicated her entire life to her art.