Trouble No More
His name was Johnny Chicago. He was loved and feared and mad crazy. And then the cops went and killed him. Determined to pay homage to his dead best friend, Chuck Moreno persuades Johnny's brother Ray to help him honour Johnny's last wish. But as anybody knows, family is trouble, especially when Johnny's wife is against the idea and his daughter Tess has had the gloriously dumb idea to join the cops. The end of the Bausch/van Werveke trilogy includes madness, wild chases and a transatlantic finale: more trouble or Trouble No More?