Triumph Of Iron
It is hard to be a Kurd. It is bad luck to be a Kurd film director. It is bitter to be refugee Kurd film director. I lived in a refugee camp for two years with all kinds of people. I shot almost all of this film there, using a Hi-8 video camera operated by remote control.